Atunci în Avatarul Clientului sunt părinții acestora

Ce este bine să știm:

  • În alegerea produselor sunt adesea implicați ambii parteneri;

În procesul decizional, copilul este influencer, părintele este cel care decide și achiziționează produsul.

  • cu cât vârsta copilului este mai mică, cu atât vor acorda mai multă atenție la detalii despre produs.
  • de-asemenea, cu cât copilul înaintează în vârstă, cu atât i se îndeplinesc mai puține “mofturi”.
  • vârsta copilului este importantă. Nu vinzi triciclete părinților ce au copii cu vârsta de peste 8 ani.

Dacă părinții sunt în zona de vârstă de 30 – 40 de ani, vor cumpăra cu preponderență produse pentru dezvoltarea intelectuală a copiilor. De ce? Pentru că adulții în jurul acestei vârste au dorințe de realizare, de dezvoltare personală mult mai predominante decât la vârsta tinereții în care predomina distracția, nepăsarea, hedonismul etc.

  • Mămicile cumpără mai des jucării și haine pentru copii, decât bărbații.
  • Bărbații în schimb, au uneori influență mai mare în decizia produselor pentru copii cu valoare ridicată: cărucior, bicicletă, servicii medicale etc.

Femeile sunt influențate mai puternic de afectivitate (emoțional și sentimental) în procesul de achiziție, pe când bărbații cumpără mai mult influențați de obiectivitate, tocmai de aceea cumpără mai puține jucării.

!

Prin obiectivitatea bărbaților nu trebuie să se înțeleagă că aceștia decid rațional, nici pe departe, dar adesea nu văd rostul în a cumpăra zeci de jucării asemănătoare.
Această „obiectivitate” manifestată de bărbați și cazul zecilor de gentuțe, poșete și pantofi achiziționate de femei 🙂

Acest articol este o completare la Ghidul Avatarul Clientului