Avatarul de Client are animale de companie?

  • Bineînțeles că această caracteristică este importantă dacă vinzi produse dedicate animalelor de companie.

Dar mai pot fi și asocieri cu produse ce nu sunt dedicate exclusiv acestora.

  • Dacă vinzi servicii hoteliere la munte poți specifica că este permis accesul cu animale de companie sau nu.

Caută să vezi dacă produsele pe care le vinzi pot fi asociate cu posesorii de animale de companie (produse de curățenie, aspirator cu adaptor pentru păr etc.

  • Recomand să adaptați comunicarea de marketing diferită în funcție de tipul de animal de companie, chiar și de rasa animalului.

Se știe că în general câinii sunt mai dornici de afecțiune decât pisicile. În general câinii oferă și cer mai tot timpul atenția și afecțiunea stăpânilor, pe când pisicile sunt mai simandicoase… vor joacă și afecțiune, dar așa mai cu limită sau când au ele chef 🙂

Unele rase de câini sunt mai solitari, altele mai pline de energie sau afectivitate față de copii. Folosiți în comunicarea de marketing și astfel de atribute și caracteristici de „personalitate” ale animalelor de companie.

Acest articol este o completare la Ghidul Avatarul Clientului